/zpravy/page/2/

Zprávy

Úspěšná recertifikace systému kvalitu ISO 9001:2016

24.2.2021

Podařilo se nám úspěšně projít auditem na systém ISO 9001:2016, takže nadále pokračujeme s platnými certifikáty i v dalším období.

Provoz během Vánočních svátků

12.11.2020

Vážení zákazníci a obchodní partneři. Oznamujeme, že naše společnost nebude mít žádnou odstávku během Vánoc. Fungovat tedy budeme v pracovní dny bez omezení. Případné změny budou oznámeny dle aktuální situace.

Certifikace Extreme – Extreme Networks Wireless Core

11.8.2020

I v parných dnech tohoto léta nepřestáváme být aktivní. Úspěšně jsme absolvovali náročný recertifikační kurz Extreme Networks Wireless Core, čímž jenom podtrháváme naše dlouholeté zkušenosti v oblasti návrhu a celkové správy bezdrátové technologie od Extreme Networks. Až budete potřebovat navrhnout novou bezdrátovou síť nebo jen vyřešit vaše stávající problémy, budete mít jistotu, že hovoříte s

Jsme autorizovaný servisní partner Zebra – záruční i pozáruční opravy tiskáren

12.7.2020

Náš tým servisních techniků v uplynulých dnech úspěšně absolvoval řadu technických školení od společnosti Zebra Technologies pro poskytování záručních i pozáručních oprav tiskáren a jejich celkové podpory. Díky tomu můžeme hrdě prohlásit, že jsme se stali certifikovaným partnerem pro servis a podporu tiskáren Zebra.

Provoz během letních měsíců bez přestávky

26.6.2020

Vážení zákazníci a obchodní partneři. Oznamujeme, že naše společnost nebude mít žádnou odstávku během letních měsíců. Fungovat tedy budeme bez omezení.

Vyjádření k aktuální situaci způsobené pandemií COVID19

11.6.2020

Vážení zákazníci, s hrdostí si Vám dovolujeme oznámit, že se naše společnost úspěšně vypořádala s následky celosvětové pandemie COVID19 a její provoz funguje zcela bez omezení i s plným počtem zaměstnanců. Na tuto situaci jsme reagovali navýšením skladových zásob jak základních surovin, tak hotového zboží. Díky těmto opatřením jsme schopni realizovat dodávky ve velmi krátkém

OPATŘENÍ OHLEDNĚ KORONAVIRU

16.3.2020

S ohledem na aktuální vývoj ohledně koronavirové infekce jsou zrušeny veškeré výjezdy a služební cesty zaměstnanců společnosti Auto-ID. Dodávky zboží budou realizovány výhradně prostřednictvím přepravních služeb. Jedná se o preventivní opatření s cílem zabránit zavlečení infekce do naší společnosti. Toto opatření platí do odvolání. Společnost Auto-ID zůstává v provozu s přihlédnutím k výše uvedenému opatření.

HLEDÁME SCHOPNÉHO OBCHODNÍKA – PRODEJ TECHNOLOGIÍ !

19.2.2020

Chcete-li pracovat v dynamické a rostoucí společnosti, jste zdatný obchodník a zajímáte se o informační technologie, ozvěte se nám. Nabízíme nadstandardní podmínky úspěšnému uchazeči. Součástí práce jsou návrhy řešení velkým mezinárodním výrobním a logistickým společnostem. Více informací na tel.: 603 182 303 nebo mailem na info@autoid.cz.   Novy_pracovnik_obchodnik_IT

Ohlédnutí za rokem 2019

13.1.2020

Vážení obchodní přátelé a partneři. Dovolte mi krátké shrnutí roku 2019. Loňský rok byl pro naši společnost velmi úspěšný. Podařilo se nám dosáhnout obratu přesahujícího 33 milionů Kč. Prodeje jsme zvýšili meziročně o 50 %. Chci tímto poděkovat především vám, našim zákazníkům za projevenou důvěru a doufám, že naše spolupráce bude pokračovat i v tomto

Provoz během Vánočních svátků

25.11.2019

Vážení zákazníci a obchodní partneři. Oznamujeme, že naše společnost nebude mít žádnou odstávku během Vánoc. Fungovat tedy budeme v pracovní dny bez omezení.

Kontakt

Auto-ID s.r.o.

Za Dvorem 2283,
250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
  • IČ: 02418151
  • DIČ: CZ02418151
  • Společnost Auto-ID s.r.o., vedená u Městského soudu v Praze,
    oddíl C, složka 219310
Ochrana osobních údajů

Napište nám

Top